Veelgestelde vragen

Hoe werkt bestellen?

Heb je een leuk cadeau gevonden? Kies bovenin het aantal dat je wilt gaan bestellen. Afhankelijk van het product moet er ook een kleur of maat gekozen worden. Je kunt in sommige gevallen ook een cadeauverpakking erbij kiezen en daarna klik je op de knop ‘Personaliseren’. Je voert een tekst in, kan een foto/afbeelding uploaden en het ontwerp helemaal aanpassen naar jouw eigen wensen.
Je ziet direct het ontwerp op het gekozen product, dus je kunt zelf nog eventuele wijzigingen doorvoeren. Klaar? Dan klik je op ‘Toevoegen aan winkelmand’. Controleer de bestelling. Voer eventueel een actie-/kortingsbon in en klik op ‘Bestel deze artikelen’. Het programma leidt jou verder door het bestelproces heen.

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

Wij streven ernaar om een artikel zo snel mogelijk te leveren. Binnen 1-3 werkdagen. Mocht dit niet lukken dan wordt u daarvan op de hoogte gebracht. Enkele producten zoals doopkaarsen en traktaties hebben een langere verzendtijd, dit staat dan bij het artikel omschreven.

Is levering in België mogelijk?

Ja wij leveren ook naar België. Het verzendtarief is echter alleen hoger naar België.
Ook hebben wij in België een aantal afhaalpunten.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

Voor thuislevering of afhalen op een Post NL locatie:

€ 3.95 voor bestellingen die in brievenbusverpakking passen.
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 50,
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Bezorgen op afspraak :
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 50,
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

De verzendkosten naar België bedragen:
Voor thuislevering € 10,00
Voor bestellingen onder de € 50,
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heb je een leuk cadeau gevonden? Kies bovenin het aantal dat je wilt gaan bestellen. Afhankelijk van het product moet er ook een kleur of maat gekozen worden. Je kunt in sommige gevallen ook een cadeauverpakking erbij kiezen en daarna klik je op de knop ‘Personaliseren’. Je voert een tekst in, kan een foto/afbeelding uploaden en het ontwerp helemaal aanpassen naar jouw eigen wensen.
Je ziet direct het ontwerp op het gekozen product, dus je kunt zelf nog eventuele wijzigingen doorvoeren. Klaar? Dan klik je op ‘Toevoegen aan winkelmand’. Controleer de bestelling. Voer eventueel een actie-/kortingsbon in en klik op ‘Bestel deze artikelen’. Het programma leidt jou verder door het bestelproces heen.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Bestellingen worden direct na binnenkomst door ons verwerkt. Mocht u iets willen wijzigen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen direct nadat u de bestelling geplaatst heeft. Dan kunnen we bekijken of we nog een wijziging kunnen doorvoeren. Mocht het product al in het productieproces zitten, dan kunnen we de bestelling helaas niet wijzigen of annuleren.

Opdruk

Kan ik elk ontwerp laten bedrukken/borduren?

Dat kan! In onze ontwerptool kunt u uw ontwerp invoeren. Afhankelijk van het product en de techniek kan dat tekst en/of een afbeelding/foto zijn.

Zijn meerdere opdrukken mogelijk?

Wij maken gebruik van professionele druktechnieken en daardoor is vrijwel alles mogelijk. Voer het ontwerp in tijdens het bestellen. Je kunt tekst, foto’s, afbeeldingen invoeren en uploaden. Daardoor kun je precies maken wat je in gedachte hebt. Per product zie je in de ontwerptool wat de mogelijkheden zijn.

Wil je een groot aantal van hetzelfde product bestellen met verschillende opdrukken? Bijvoorbeeld op iedere tas hetzelfde logo, maar een andere tekst? Neem dan gewoon even contact met onze klantenservice op. Dan helpen wij jou even met een vlotte bestelling. Bij grote bestellingen is een proefdruk ook altijd mogelijk. Neem hiervoor ook even contact op met onze klantenservice.

Is logo en tekst mogelijk?

Afhankelijk van het product is dat mogelijk. In principe kan op elk cadeau wat bedrukt wordt, een combinatie van tekst en afbeelding geplaatst worden. Bij elk product wordt in de productomschrijving aangegeven wat de mogelijkheden zijn.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Het is bij ons mogelijk om op verschillende manieren te betalen. Tijdens het bestellen kan dit worden aangeven. Kies voor één van de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, Apple pay of Klarna achteraf betalen. Bedrijven mogen bij grote aantallen achteraf betalen (factuur).

Binnen hoeveel dagen moet ik betalen?

Ons betaaltermijn voor bedrijven is 7 dagen.

Wat zijn jullie betaalgegevens?

Naam: Birds design
IBAN: NL41KNAB0255888465
BIC NR: KNABNL2H

Levering

Wanneer komt mijn bestelling binnen?

We streven ernaar om een artikel zo snel mogelijk te leveren. Binnen 1-5 werkdagen. Mocht dit niet lukken dan wordt u daarvan op de hoogte gebracht. Heeft u een artikel eerder nodig. Laat het ons weten, dan kunnen we samen naar een oplossing kijken. Let op, bepaalde artikelen hebben een langere levertijd. Dit staat bij het artikel vermeld.

Hoe komt mijn bestelling aan?

Natuurlijk willen wij dat er niets met de bestelling kan gebeuren. Dus wij zorgen voor een goede verpakking (karton/folie). Zo is het pakketje goed beschermd!

Wat als mijn product in onjuiste staat of niet aankomt?

Heel vervelend als er schade is ontstaan aan het product tijdens de verzending. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Neem direct een foto van het beschadigde/uitgepakte product en mail deze naar ons (info@birds-design). Zet er even het ordernummer bij en dan wordt het product zo snel mogelijk vervangen door een nieuw exemplaar. Bellen of appen mag natuurlijk ook. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing!
En is jouw pakketje niet aangekomen? Ook dan willen we graag een telefoontje van jou ontvangen. Gaan wij er direct achteraan om te kijken waar jouw bestelling gebleven is!

Contact

Wat zijn jullie contactgegevens?

Wij zijn te bereiken op 06-23763144 en ons email adres is info@birds-design.nl

Wat zijn jullie adresgegevens?

Heerlesebaan 6, 4614PD Bergen op Zoom